شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به امید اینکه از خاطر تو نرود عهد عشق ، به امید اینکه با من بمانی تا پایان سرنوشت،

به امید اینکه هیچگاه خسته نشوی از راه عشق ،به امید اینکه تنها با من باشی

و من تنهای تنها در قلب تو ،عاشقانه با تو می مانم!

نیاید آن روزی که ببینم خسته ای ، از عشق دلشکسته ای ،

نیاید آن روزی که بر روی قلبم پا بگذاری و برای همیشه تنهایم بگذاری!

نیاید آن روزی که دیگرنباشی و من تنها شوم و باز در سرزمین عشق آواره شوم!

آن لحظه ی رفتنت را نمیخواهم ببینم ، دلم میخواهد همیشه باشی ،

در قلب من باشی و من در قلب تو همیشگی باشم!

به امید اینکه قلبم را نشکنی و با وفا باشی ،

به امید اینکه با من همدرد و هم صدا باشی ، 

به امید اینکه همیشه برایم آشنا باشی ، صادقانه با تو می مانم!

نیاید روزی که بگویی مرا نمیشناسی ، نیاید روزی که بگویی دیگر مرا نمیخواهی،

نیاید روزی که اسیر قلب دیگری باشی !

به امید اینکه همیشه هستی ، با تو می مانم ، تو را باور میکنم ، عاشقت میمانم!

به امید اینکه مرا نا امید نمیکنی تا پای جان در راه عشق فدایت میشوم!

مرا نا امید نکن ای عشق ، مرا پریشان نکن!

 



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت14:42---27 تير 1391
عشق مرگ نیست زندگی است



سخت نیست عین سادگی است



عشق عاشقانه های باد و گندم است



اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است

وبلاگ قشنگی دارید پاسخ: ممنون لطف داری


زهرا
ساعت21:28---26 خرداد 1391
تبسم را فراموش نکن. لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است …

کاریت 202020

لطفا ی سر بما بزنید نظر یادتون نره

http://www.cump.loxblog.com/
پاسخ:چشم حتما سر میزنم


نادیا
ساعت15:13---25 خرداد 1391
مرررررررررسی از اینکه نظر دادی

پاسخ:خواهش میکنم


ستاره
ساعت21:53---24 خرداد 1391
سلام

نظرم روي مطلب باران عشق

پاسخ:بله من عاشق هستم


ehsan
ساعت20:11---24 خرداد 1391
به نام خداوند بزرگ و متعال
با سلام دوستانی که علاقه در شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی سایت جم دارند فقط کافیه یه ایمیل به ایمیل ما بفرستند
دوستان توجه داشته باشند اگر مایل به داوری در مسابقه هستند . باید یک ایمیل با موضوع داوری برای ما ارسال نمایند . داوران از بهترین سایت ها هستند و این بدان معنی است که داوران این مسابقه از بهترین وب مستر های سرویس های وبلاگ نویسی( به جز بلگفا با عرض معذزت) هستند .
در ضمن افرادی که به عنوان داور در مسابقه برگزیده نشدند در مسابقه سرکت خواهند کرد
پس وبلاگ خود رو سامان دهی کنید .
E_mail : gem_group@ymail.com
نحوه کسب امتیاز :
قالب زیبا و متنوع تر از وبلاگ های دیگر: 200 امتیاز
محتویات و مطالب جالب : 300 امتیاز
قرار دادن بنر مسابقه در وبلاگ خود : 700 امتیاز
قرار دادن بنر سایت جم گروپ: 1000 امتیاز
امکانات برای کاربران وبلاگ: 250امتیاز
تعداد مطالب جالب ( این امتیاز برای تعداد مطالب است) هر مطلب 50 امتیاز
دوستان توجه داشته باشند با قراردادن بنر سایت و بنر مسابقه در وبلاگ و وبسایت خودشون به راحتی صاحب 1700 امتیاز شیرین میشن.
هرچه زود تر دست به کار بشید.........................................
با تشکر ( احسان)
مدیر سایت جم گروپ
آدرس ایت ما : gem_group.sub.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 خرداد 1398برچسب:, ] [ 18:43 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 2183
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p